Aerobní sál

Klimatizovaná plocha aerobního sálu o rozloze 130 m2 je profesionálně ozvučena se speciální odpruženou podlahou (u nás nebudou trpět vaše klouby). Výška sálu 5,5 metrů Vám zajistí dostatek kyslíku, který potřebujete ke spalování tuků. V lekcích používáme různé druhy náčiní: stepy, bosu, tyče, činky, zdravotní dřevěné tyče, gumičky, body bally, over bally, flexi-bary, trampolínky.

Popis lekcí

TRX

  • TRX je zkratka pro „Training Resistance Exercise“
  • TRX závěsný systém je originální cvičební pomůcka využívající pouze hmotnost cvičence jako hlavní faktor pro zátěž během cvičení
  • využitím váhy vlastního těla a nutnosti balancovat dochází k rozvoji stability, hybnosti a zpevnění posturálního svalstva
  • intenzitu dolaďujete úhlem naklonění oproti zavěšení Vašeho TRX
  • TRX je určen pro cvičence všech fitness úrovní, tedy od začátečníků až po elitní sportovce

STEP BODY (posilovací), STEP AEROBIC (taneční)

  • hodina je zaměřena na intenzivní spalování podkožního tuku a na získání fyzické kondice
  • cvičení znásobuje vystupování na bedničku zvanou step
  • je určeno pro středně pokročilé až pokročilé, ale hlavně pro milovníky intenzivního cvičení
  • cvičí se na středně rychlou hudbu
  • instruktor využívá krokové variace nízkého a tanečního AE, další část hodiny se posilují problémové partie, hodina končí strečinkem

TAE-BO

  • velmi efektivní trénink, který naprosto vyváženým způsobem tvaruje a posiluje nejen celé tělo, ale i vůli a ducha
  • trénink se skládá z úderů, kopů a jejich kombinací, vycházejících z různých bojových sportů
  • trénuje se na rychlou hudbu, techniky jsou bezkontaktní, nehrozí tedy vůbec žádné riziko zranění
  • intenzitu cvičení a přestávky si dělá každý sám, každý cvičí na své vlastní úrovni, proto je cvičení vhodné pro kohokoliv a není problém se kdykoliv ke cvičení přidat, bez ohledu na dosavadní kondici

BOSU MIX

  • BOSU® Balance Trainer je oficiální název pro speciální cvičební pomůcku "both sides up". Tento poloviční míč na jedné straně plochý se dá využít v mnoha cvičebních systémech
  • provádění cviků na bosu nezatěžuje klouby, pomocí držení rovnováhy stimuluje svaly v těle zajišťující správné zakřivení páteře, postavení pánve
  • svaly oslabené sedavým způsobem života zodpovědné za svalové dysbalance se cvičením na bosu posilují
  • působí příznivě na všechny svaly těla
  • vytrvalostně silový trénink střední intenzity na BOSU®, zaměřený na všestranné posílení svalstva celého těla s důrazem na posílení břišního svalstva

PROBLÉMOVÉ PARTIE

  • Lekce zaměřena se na formování postavy v problémových oblastech bříška, boků a stehen, neboť právě zde je problémová zóna většiny žen, bohužel většinou geneticky dána. Tyto partie se opravdu špatně ovlivňují. Tady více než kdy jindy platí, že není důležitá kvantita, ale kvalita provedených cviků. Cvičením tělo zpevňujeme, neovlivňuje tvary. Ke cvičení používáme různé náčiní.

TRAMPOLÍNKY

  • dynamické zábavné cvičení v doprovodu hudby
  • cvičení probíhá na zvláštní trampolíně, která šetří vaše klouby a zároveň dodává vašim pohybům potřebnou dynamiku
  • vhodné pro zpevnění hlubokého i povrchového svalstva, skvěle spaluje kalorie, a má tak neocenitelný vliv na zformování vaší postavy a redukci váhy
  • pro každého, kdo chce aktivně zhubnout a posílit celé tělo
  • pro každého, kdo chce rychle redukovat svou váhu - spálíte až 1500 kJ za hodinu
  • pro každého, kdo chce aktivně relaxovat a nabít se novou energií

TVAROVÁNÍ POSTAVY

  • Vlivem sedavého způsobu života řada svalů ochabuje a nabývá nehezkých tvarů. Často tak vídáme vypouklé bříško, povislý zadeček, apod. Pokud svaly zatížíme a donutíme je pracovat, postupně se jim vrátí jejich původní vzhled - bříško začíná být plošší, hýždě kulaté a pevné. Aby byly svaly vůbec vidět, je často třeba zbavit jejich okolí tukových polštářků.
  • Pokud chcete zpevnit tělo, musíte vědět jaké cviky cvičit, jak je správně provádět, s jakou intenzitou, jak regenerovat i jak se správně stravovat. Pokud chcete vědět jak na to, navštivte hodiny tvarování postavy. Jako první krok doporučujeme účast kurzu Zdravého hubnutí a tvarování postavy s PaeDr. Hankou Čechovou.

RODIČE + DĚTI (1,5 roku – 3 roky)

  • podporuje pohybový vývoj - speciálně vybrané cviky zpočátku cvičí s dětmi s rodiči nebo prarodiči dle ukázky lektorky, později zvládají děti samy
  • velké množství vhodných pomůcek - důležitá je motivace děti k pohybu, rozvíjí se jemná motorika, vnímání barev a tvarů...
  • podpora spontánního pohybu - v každé lekci připravíme dětem pestrou překážkovou dráhu, kterou s nadšením zdolávají a rozvíjejí své aktuální dovednosti.
  • rozvoj řeči, vnímání rytmu - cvičení doprovází básničky a písničky. Děti si jich mnoho zapamatují a cvičení v jejich rytmu je baví.
  • citlivý přístup a bezpečí - vybíráme takové činnosti, které děti zvládnou, aby měly pocit úspěchu.
  • navazování nových přátelství a rozvoj přirozené soutěživosti